1. Jak uzyskać dostęp do zakupionego jadłospisu?

Po dokonaniu zakupu, zostaniesz przekierowany/a na stronę z potwierdzeniem – jak poniżej:

Klikając „Pobierz”, możesz pobrać wersję PDF jadłospisu.

Jeśli chcesz przejść do wersji interaktywnej kliknij na przycisk „przejdź do jadłospisu” – wtedy powinno nastąpić przekierowanie do strony z interaktywnym jadłospisem – jeśli tak się nie dzieje – podążaj zgodnie z instrukcjami opisanymi poniżej w punkcie 2. Nie możesz wejść do wersji interaktywnej jadłospisu?

Dodatkowo na podany adres email zostanie wysłane potwierdzenie zakupu jak poniżej:

Ponownie – klikając przycisk „Pobieram produkt” pobierzesz wersje PDF jadłospisu.

Aby przejść do wersji interaktywnej skorzystaj z linku „kliknij tutaj” który znajdziesz w treści maila”. Jeśli to nie działa – podążaj zgodnie z instrukcjami opisanymi poniżej w punkcie 2. Nie możesz wejść do wersji interaktywnej jadłospisu?

2. Nie możesz wejść do wersji interaktywnej jadłospisu?

Czasami, pomimo dokonania zakupu, przy próbie wejścia do interaktywnej wersji jadłospisu, możesz otrzymać komunikat mówiący, że nie posiadasz dostępu. Nie przejmuj się – masz dostęp – musisz tylko wykonać kilka kroków, aby zalogować się do swojego panelu klienta. Jak to zrobić?

1. Zaloguj się przez magiczny link – pod komunikatem będziesz miał/a opcję zalogowania przez magiczny link. Po podaniu swojego adresu e-mail – otrzymasz link do zalogowania do panelu klienta. 

2. Zaloguj się do panelu klienta przez link/informacje dostępne w mailu który został wysłany po dokonaniu zakupu. 

Po kliknięciu w link „Przejdź do portalu klienta” – możesz zalogować się podając dane logowania dostępne w mailu. Jeśli  zamiast hasła widzisz informacje, że hasło zostało wygenerowane przy pierwszym zakupie – oznacza to, że w przeszłości dokonywałeś/aś już zakupu albo na naszej stronie, albo w sieci partnerskiej. Jeśli nie pamiętasz tego hasła i nie możesz go odnaleźć – zresetuj je korzystając z linku w mailu.

Po zalogowaniu – linki prowadzące do interaktywnej wersji jadłospisu będą już działać. 

3. Panel klienta

Wszystkie zakupione produkty dostępne są  zawsze w panelu klienta. Po zalogowaniu do panelu, należy nawigować do sekcji „Kupione produkty”.

Następnie, należy wybrać z listy dany produkt:

Na stronie produktu znajdziesz dalsze informacje oraz linki do pobrania produktu/ dostępu do produktu.

Masz pytania?